miercuri, 29 iulie 2009

BELGIAN WAFFLES


Din pacate nu am facut poze din timpul pregatirii la reteta asta insa am reusit sa salvez doua waffe si am facut doar poza finala. Urmatoarea data cand le fac o sa execut si niste poze pe masura ce fac reteta. De cand am luat aparatul de waffle , aparat pe care l-am cautat destul de mult, pentru ca nu prea se gasesc, am incercat mai multe retete dar asta are cel mai mult succes la noi in casa.
Este o reteta de waffle belgiene, pe care am gasit-o cu greu pe un site strain. Avem nevoie de:
  • 1 cub drojdie de 25g
  • 300g faina
  • 150 g zahar
  • esenta de vanilie
  • 2 linguri miere de albine
  • putin praf de copt
  • 2 oua
  • 1 praf de sare
  • 200 ml lapte
  • 100 gr unt topit
Amestecati laptele caldut cu drojdia , cu 2 linguri de zagar si 3 linguri faina si lasati deoparte pentru 15 min. Punem faina intr-un bol mare si adaugati amestecul de drojdie, mierea de albine, esenta de vanilie, amestecand bine incredientele si puneti apoi pe rand cate un ou, amestecand dupa fiecare ou pus in compozitie. Adaugam untul topit care trebuie sa fie rece si deasemenea si putina sare. La sfarsit adaugam si praful de copt dizolvat cu putina zeama de lamaie. Lasam aluatul la crescut jumatate de ora si apoi adaugam in compozitie zaharul. Acesta se adauga la sfarsit pentru ca nu trebuie sa se topeasca in compozitie. In reteta originala se vorbea despre zahar perlat, cu o granulatie mai mare decat zaharul normal, insa eu nu am gasit si folosesc zahar normal.
Se incalzeste aparatul de waffle si se coc minunatiile acestea pentru cateva minute.
Se pot servi cu toping de ciocolata sau capsuni cum le-am servit noi sau in functie de imaginatia si gusturile fiecaruia cu alte topinguri.

0 comentarii:

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner